What are words if you really don't mean them when you say them

det är inte många dagar kvar tills det är slut med stockholm, dags att återvända ner till sörmland. jag kommer inte kunna lämna stockholm utan att fälla några tårar, kommer blir svårt. det är blandade känslor om att åka till mariefred, jobba där det är som vackrast på sommarn, allt löser sig - alltid! jag gillar berns, väldigt mycket. jag gillar min anna, det kommer bli lika svårt om inte mer deppigt att lämna henne. jag har träffat fantastiska människor! det är fest, jobb & massa mys! men jag gillar det, någe fruktansvärt!
jag älskar veronica maggios nya album - bästa på länge.
jag har vart i etown och sätt hoffmaestro vilket även de var de bästa på länge.
haft bästa påsken på många år, tack !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0