2.35:1

tror det hänt rätt mycket tror ja de senaste dsagarna, i tisdags var jag på värdshuset och pratade sommar - det kommer bli kalas ! det blev vin och mat med bästa lojjs efter de. samt massamassa snack :) det blev redan ett jobbpass i onsdags, tagen av stunden kom ödet in på ett bananskal också.. för det här kallar jag ialf ödet ! torsdagen kom och det var dags att rulla upp till sthlm, jobb på berns salonger ! somna tidigt i torsdags, fredagen rulla jag in vid 04.00 efter en hel galen kväll på berns nattklubbar. sista tåget gick hem till eskilstuna inatt, och det var rätt skönt att inte vakna upp bakfull idag.. utan har packat alla mina saker typ, försökt ialf. tisdag är nära - vilket är dags för flytt!


the feeling was there, and you know it..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0