thats a point

lördagsdagen på gripsholms värdshus, var galen! eftersom att ett sällskap på 80 personer var sena och hade 45 min på sig med en 2-rättersmiddag dukade vi med enkla glas, inga brödassiett eller dyligt. hahahaha, om vi sprang med vattenglas & bröd sen elle? att vi gjorde! mitt motto som ja fortfarande kör ibland, "det är ju så olika det där"

jag har fått min loyd såld, helt otroligt! det var någon som ville ha den.. överlyklig av de körde jag upp till falun igår och lämnade sommardäcken åt hon som köpt bilen. och fick samtidigt säga hejdå till min lilla ford. att man kan bli så glad av att se en bil? haha :) nu är det bara lite papper kvar sen är ja en bil borta, check!

australien resan börjar närma sig med stormsteg, vips som de är kommer de vara veckan innan vi ska åka :O galet vad tiden går fort fan, haha. men fatta att vi ska åka till australien! galet. 
 
ikväll tillbringar jag även en kväll på gripsholms värdshus, kommer sakna de stället när vi åker.




you think you cooler than me..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0