stina "ba gört" lundstedt

det tar sig med bloggläsare igen, de tackar man för.
jag vet mina trogna louise & gabbie :)

har hur mycket som helst i min skalle som ja skulle vilja skriva om, men var ska ja börja och hur ska ja formulera mig, jag önskar ofta att jag hade dom där orden som någon annan alltid får i sin skrivning. men den turen hade inte jag med mig i min uppväxt.. haha oj vad tragiskt det där lät.

igår var ja, gabbie & lena i södertälje på sydpoolen.. simma gjorde vi! efter de var det jobb som gällde, hade mycket trevligt och djupt med den vår egna susi stark, hon kommer alltid med så kloka ord. efter de följde min bästa gabriella "one shot" larsson med hem till mig och sov, vakna som vanligt när vi sover efter 12.. hur kan man sova så mycket? även om vi inte la oss förns 03 så sover ja alltid så länge nu förtiden.. måste bli skärpning på de, ja tack! ialf, vi tog en trevlig lunch på blå koppen, åt en räksallad.. men var då mig inge god, pizza räkor borde utrotas! haha. cornelia kom till mig sen och hon hjälpte mig med mitt diskberg jag velat unhålla ett par dagar, så nu är det fint och rent i köket igen :) tack sötaste! vi åkte ut till mitt älskade syrengården och bara var.. massa mys! fixa en trevlig spellista på min lovley spotify tills lördag, då ja ska vara ledig och gå på kräftskiva :)

nu blev de egentligen bara prat om min vardag.. jag var ute och sprang idag också!!!!!!!!!
bra stina "ba gört" lundstedt!

den där sången.. hur tänkte du där? texten..
allt kan misstolkas i mina ögon, för det finns fortfarande nått där för mig. 



you are a lovekiller...

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0