... över 23000 steg!

efter att ha gått över 23000 steg idag ska jag klappa mig själv på axeln, efter att ha haft ett sällskap på 10 personer som varit lite "vip" och en drycknota på över 10 tusen, även där klappar jag mig själv på axeln, för jag är grym :) hoppas mina tjejer läser det här och hajar skämtet. typ den ända beröm ja får, så ja måste ge mig den själv. jag undra verkligen hur många tallrikar de har gått ut idag... typ 500 om inte mer, psyko ärligt talat! så sjukt bra jobbat idag. jobbjobbjobb jag kan faktiskt inte prata om nått annat, haha. imorgon börjar ja halv 10, så dags att sova nu!

  


                       

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nåon sm vll smaka? Oj sa jag det lite fort nu?

2010-09-05 @ 03:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0