i'm sorry

vakna av mig själv imorse, undrar när jag gjort det senast? haha.
skönt ialf, för då kunde jag gå upp direkt och inte va sådär trött ja alltid är annars.
brummade till jobbet, och självklart när ja ska jobba lunch var frukosten i matsal imorse så de var bara att börja duka, annars brukar matsal vara uppdukad nu förtiden.. men som vi gjorde idag gjorde vi alltid förr i tiden, oj där kan man tro att jag är as gammal.. men jag får nog skriva förra sommarn/hösten.

hade packat med mig träningskläder för att ta en sväng i hjorthagen, och visst gjorde jag de? =)
jag är stolt över mig själv som tränat tre ggr denna vecka, och ännu mer stolt är jag över min älskade lojjs som blev med lägenhet idag.. du är grym gumman, kärlek! <3

november, kör vi ?
jag villlvillvillvillvill, massamassamassa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0