från och med du

fick gå något tidigare från jobbet idag för ja jobbar långis imorgon! är jag redo att sova, nej jag är faktiskt inte ett dugg trött, dock ska ja upp halv tio.. gick verkligen jätte smidigt på jobbet idag! tycker om fredagar ja, imorgon blir det galet.. 105 middag, vi kommer springa.. det är verkligen bord exakt överallt i hela matsalen!
tänkte bjuda på lite bilder från en jobb kväll med mig och lojjsan :-)



lojjs, in action!



kl strax över 02.00?!



den stört rena disken vi gjorde den kvällen.. aldrig varit så rent och fint som när vi är där!



ja, klockan var strax över 02.00... trött - jatack!

jag bör faktiskt sova nu, det är en lååååååång dag imorgon.



tänk om vårat liv kunde vara en film...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0