follow me

att det har varit en bra dag, om det har varit en bra dag!
fick stressa lite iväg för att hinna åka till eskilstuna också, men ja hann precis.
den fina anna stod och väntade så fint, och tack för en super trevlig lunch/fika du!

jag vände sedan om för att åka till mamma och tvätta, jag rent ut sagt hatar att tvätta..
hur kom man på den sysselsättningen egentligen?! jaja, tvätta måste man.. förstå när jag får barn i framtiden, då blir de tvätta av, haha. jag är oklok som inte bokar in mig i tvättstugan långt i förväg.. nej för ja vet aldrig hur mitt schema ser ut. plus att jag har en tvättmaskin står i badrummet, men är den ikopplad.. svar nej. så ja tar ofta med mig tvätten till mamma eller mina systrar, de går ofta lika bra. jag kommer sakna min familj när vi drar till andra sidan jorden.

vet inte om jag börjar inse att vi faktiskt verkligen ska åka..



det är nog bäst för båda, om jag försöker låta bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0