elstockolmo

jag kan intepåstå att jag gillar stockholm särskillt mycket, framför allt inte åka bil där.. har gjort det 3-4 ggr och det är som att utsätta sig för fara varje gång. likaså gå runt och strosa, jag gillart! men människorna är hysteriska, tänk om man skulle stanna upp sthlm ett tag.. säga åt alla att lugna ner sig, ja tack! har ialf haft en mysdag med mina tjejer, ni är bäst! tack !

sitter nu och fryser, måste duscha strax för att få upp värmen.
jobbdags igen imorgon, gött.. vill inte vara ledig!
catering står på schemat, gillart!
först blir det en tripp till eskilstuna med bästa martini :)



du gick förbi mig på stora gatan i stockholm idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0