var du är befinner dig, har du en famn för mig.

i denna stund vet jag inte om jag ska skratta eller gråta, men imorgon är det måndag? fattar ni måndag! det är nästan över två månader som vi stod i gabbies kök och bokade resa, och nu liksom? 4 dagar kvar! shit alltså. jag har försökt packat bort alla min nödvändigaste saker i min lägenhet, och det ser nu mera ut som ett bombnedslag, hjälp vad saker jag har! man tror inte de när man börjar packa, men vips så har man nästa 10 kartonger! nej men alltså det är småsaker man verkligen inte tänker på! jaja, lite ska ju vara kvar så det är skönt! tror ja kommer sova min sista natt här inatt, de lutar åt att ja sover hos mamma o pappa imorgon samt onsnatt.

jag kan inte tro mig själv att jag ska till andra sidan jorden, det är ofattbart.
det var min idé, jag vill åka till australien.
få uppleva nått jag aldrig gjort tidiagre.
jag vet att denna resa kommer göra mig starkare som person.
när jag går på planet på torsdag vid halv fem, kommer jag gråta av lycka!
det kommer samtidigt vara väldigt jobbigt, alla farväl osv.
men jag föröker bara ta in alla kloka ord jag får höra överallt!






jag vill om du vågar...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0