I´be a commender

jobbade ju idag, och de gick över förväntat bra!
trodde ja skulle somna, men ack nej.
däremot vid 17 tiden då kunde ja somna vilken sekund som helst.
käkde lite då och har lagt ut bilen på blocket, börja fixa här hemma med massa kläder och alla grejer som ska flyttas hem till mamma o pappa :-) det är mer än ja trodde!
tänk er en stoooooooor resväska, halva de ryms med skor :S ooppps! sommarskor också dessvärre. svårt att välja vilka skor ja ska ha med mig. men tror de bli ett par typskor, gladiatorskor, flipflopp och ett par högklackade! självklart åker mina jobbarskor och gympa skor med ner. jag kan inte fatta verkligen att jag ska åka till andra sidan jorden... jag pratar om de varje dag! crazy rent ut sagt, haha.
långpanna imorgon, hajdo!






just gonna stand there and watch me burn...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0