en liten uppdatering

har jag sagt att vi flyttat in i en lagenhet?
om inte sa har vi de ialf.
vi bor typ 100 meter fran havet & vi har pool.. :)
den utnyttjas effektivt ska ni veta.
killen vi bor hos ar nagon slags chef for ett crewl som heter plan B,
och vi har gjort en massa "laneyard's" at dom i 4 dagar nu..
halla enformigt jobb, sa imorgon blir det dags att soka lite jobb pa allvar.

det har blivit en heldel festande de senaste dagarna, plan B's tour borjar kl 17,00!
da ar det 2 shottar som aker ner i magen, tjejerna delar pa en kanna ol och ja tar mig en cider. en timme senare ar det dags att ga till nasta klubb.. gratisdrink - 1,5 h senare - nasta bar.. osv. aven de enformigt, men man traffar sa himla mycket folk hela tiden.

jag har aven brant mig pa fotterna, gash.. de maste jag nog fa saga att de gor ont!
aven nasan min e rod som en krafta, men ja ska inte klaga. det ar ungefar 27 grader varmt varje dag. jag ar pa andra sidan jorden med mina basta, cheers mate!

vi har inge internet i huset an, sa internetcafe blir de..
de kanns lite svart med bilder o sa, men ja ska forsoka nagon dag.

jag & martina gick langs stranden idag pa eftermiddagen, gud sa vackert!

tanker pa er hemma, oerhort mycket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0