zurich..

att min väska inte fortfarande kommit hem börjar göra mig lite frustrerad, inte alls kul faktiskt!
den skulle komma den 25:e på eftermiddagen, bra tänkte ja.
vid åtta på kvällen ringde dom och sa att dom skulle komma mellan 17-00 igår.
fine sa ja för ja typ sov halva samtalet så ja sa bara ja.. :) haha
kom dom igår? - nej såklart inte! ringde dom tjugo i tolv inatt när jag precis hade somnat? - ja de gjorde dom! den är inte okej, säger man en sluttid kommer man inte tjugo min innan, så här står ja fortfarande utan väska.
telefonväxlen öppnar inte förens 9, så ja får vänta.. jag är uppe halv sju, vadå kan inte sova!
nu blev de en bibel om att min väska är på villovägar, men vad gör de :)

hur känns det att vara hemma i sveirge då?
otroligt bra, vilken frihet :)
jag älskar sverige, vinter!
har precis ätit mig en god frukost, med tända ljus osv.
mörkt ute, massa snöö... i like it!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0