this is true

jag trodde min dator skulle dö när jag satte på den, den liksom hackade massor och blev helt svart.. den är as varm också, kanske inte de bästa va? så jag tror att den är inne på sin sista veva.

igår var jag med sara & nadine hela dagen, de var verkligen hur mysigt som helst.
skönt att göra nått om dagarna, vi var till ett shoppingcenter som heter garden city.
tjejerna gick loss, då ja bara köpte två blusar för 20 dollar, göör billigt! :)

fullmåne inatt vilket gjorde att jag sov som en kratta, samt att jag fick ont  halsen.
känns även som att febern är där och spökar, så har inte gjort många knop idag..
typ bara kollat på tv och vilat. skööönt de faktiskt!


den 24:e december...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0