fremantle, perth!

that's my new town :)
resan fran brisbane till perth tog fan 5 timmar.. crazy banana!
det ar ungefar som att aka fran sverige till turkiet.
ialf, val pa perths flygplats hoppade jag in i en taxi som skulle ta mig till sara.
framme pa south street, kramade jag antligen om sara.
vi satt uppe en stund och bara pratade en massa skit.. riktigt efterlangtat!
igar, min forsta dag har i fremantle.. tillbringade vi pa stranden!
brande jag upp mitt ansikte, att ja gjorde.. ajajaj!
att man aldrig lar sig, dumt av mig!
igar gick vi ut och kaka lite, sen hem och sov.

idag bosatte jag mig pa ett hostel, ett rum dar man bor 8 stycken i fick de bli..
traffade en jatte trevlig tjej direkt fran england.
man fragade dom dar basic fragorna som man alltid staller :)
sen fraga hon vad jag skulle gora idag, och ut pa jobbletande ska ja!
fick ett forslag av henne pa en restaurang.. och tro de eller ej, men imorgon ska ja provjobba dar!
jag ar lite nervos, de ar ja allt.

vi hors!

Kommentarer
Postat av: lojsan

FY FAN VAD GRYM DU ÄR!!!!!!!!1

2010-12-17 @ 02:07:02
URL: http://louisevbr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0