*

hallo gott folk!

sara o nadine, de jobba arslet av sig om dagarna.
haha, haromdagen nar jag provjobba.. vilket skamt!
har aldrig nagonstin blivit sa fornedrad i hela mitt liv.
jag vet inte ens var ja ska borja..
kom ialf dit och ingen kom fram och prata med mig, jag stod dar som ett stolpskott!
forsokte fraga om nagon behovde hjalp, men ingen svara..
ska man lista ut sjalv vad som behovs goras och leta sig fram till var allt finns??
har aldrig nagonsin satt manniskor sitta sa hart i skiten som da, det var fruktansvart!
och da vi som jobbar pa gripsholms vardshus vet hur man sitter i skiten pa sommarn :)
men detta var alltsa 100 ggr varre..
efter tva timmar gick jag hem.. jag stod ju typ anda bara dar, for ingen ville ha hjalp!
sa dar kommer jag inte satta min fot igen.

det ar typ de som hant de senaste dagarna, jag har typ varit pa south bech och solat :)
mitt ansikte ar katastrof, jag ser allvarligt talat inte klok ut.. hemskt!
att man aldrig lar sig..

jaja, snart jul o nyar ocksa.. allt visar sig, magkanslan kommer och gar.

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0