bästa 2010..

.. är nu över, hur kan ett år gå så fort?
det är fan omöjligt, det har sagt poff!

nyårafton förra året minns jag som att det skulle vara igår.. en sjuk cornelia, gratinerad hummer, champange, mina älskade syskonbarn samt mina underbara systrar. fyrverkerier vid 12 slaget stod på schemat !
det nya året vet jag inte om ja tycker börja så himla bra, de första månaderna i sälen var väldigt tunga, ett brustet hjärta var det värsta, kärleken gör så ont.. tankarna om dig går fortfarande! det är snart ett år sen.. men med vänner, familj & härliga arbetskamrater kom jag mig igenom den jobbigaste tiden.. sälen är bra underbart ! det blev hemfärd, valborg.. jobb - gripsholms värdshus ! dom första veckorna var jobbiga, minnen - överallt ! folk kom och folk gick, gabbie kom hem från nz.. vi blev fler och fler på värdshuset, sommarn har bestått av lite konserter samt en liten roadtrip. hösten kom, jobbade även då, lite till. en resa till australien beställdes, den dagen kom.. vi åkte, jag kom hem en 6 veckor senare.. resan blev inte alls som hon tänkt sig. nu är det nyårsafton igen, hos fam bander! :-)

ett mål med 2011, försöka ta dagen lite mer som den kommer !
göra mer spontan saker, det är alltid dom som bli bäst.



detta år, denna sommar.. förknippar jag bara med er mina tjejer !
så nu, gott nytt år :)



So raise your glass if you are wrong..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0