VANKNAS KRYSSNING IDAG! =)

PRECIS, idag vanknas det kryssning! =)
Jag är laddad, men måste nog fan gå och sola, klacka om ett par skor samt köpa some alkoholic som färdmedel till sthlm, sen även nått att äta så jag inte blir as packad det första jag blir.. haha. Men jag vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig.. Förmodligen som vanligt kommer jag få gå naken! tråkigt..

Igår på jobbet, det var galet.. haha, helt sjukt vad mycket folk det var i skänken! :) as kul, men vi satt lagom där en stund.. haha.

Nu måste jag kila, ska åka till mariefred och hämta skor på jobbet som jag ska låna av ULRIKA :) hon räddade både min och ninnis ikväll ska jag säga :D pusstilldig! <3 sen ska jag åka till bolaget, köpa strumpbyxor sen måste jag äta nått samt packa & duscha!


/ stina. - sådär lagom laddad i kroppen! :)


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Ulrika gillar detta! :)

2009-09-28 @ 12:24:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0