sova..

.. gud vad jag kan sova nu för tiden, jag har aldrig varit en människa som sover! men denna sommar & nu sover kan jag sova hur länge som helst ungefär, det är inte okej. jag mena, idag vakna jag 13,00!! imorgon ska jag nog gå upp vid nio eller tio, ta en promenad, tvätta samt gå och sola.. det vankas kryssning på lördag och jag vill vara lite brunare än dagens läge. jag är sådär lagom taggad, inte över taggad för då blir de inte som man tänkt sig :P

om jag skulle ta mig en dusch, ev gå till ica om jag kommer in genom ytterdörren igen.. har ingen nyckel :S haha. jaja, får väll hämta den isåfall.

jag kan verkligen inte begripa hur man har ork till nått som inte ens rör en längre, jag bryr mig inte ett dugg om det skulle vara sant, är det inte sant så bryr jag mig inte heller. som sagt, hur har man ens ork till att lägga ner energi på nått sånt! GAH, låt mig vara.. jag bryr mig inte!!!

/ stina. - sometimes love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0