nytt inlägg

det var en väldigt lugn kväll på jobbet idag, vi var klara kvart över tio.. och nu sitter jag uppe i jugend och dom sitter och spelar monopol vilket inte direkt intresserar mig :P imorgon ska jag jobba lunch, sen ska jag umgås med frida & gabbie. hoppas det är fint väder, då ska vi ha picknick eller så kanske vi bowlar eller går på bio.. det visar sig vad vi gör :) nått trevligt hittar vi på!

jag är trött, men det bara måste vara för att jag har sov för länge idag..?! för det var ju inte så krävande på jobbet idag, det var inte direkt så jag sprang arslet av mig! och imorgon blir det nog en lugn lunch må jag tro..

hoppas det där monopolet snart tar slut.. jag börjar bli sovtrött!

/ stina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0