mitt liv!

Igår blev det matlagning och vinkväll, oerhört mysigt! Det lagades tacos, och det blev mycket bra. Det var väldigt länge sen jag lagade tackos faktiskt. Och vinet, bättre än man kan tänka sig, haha. Vi hade även köpt "våga hals" ett spel, sanning eller konsekvens. Så det blev rätt härliga skratt må jag säga.. :)

Det här livet känns som ett sälenliv, man jobbar, äter mat och dricker vin! Ett liv jag faktiskt skulle kunna leva ett tag, men jag vill framför allt vara där uppe, vid snön! Sitta inne i en mysig stuga med en massa snö utanför.. Jag hoppas, verkligen hoppas på ett gott svar!! Besvikelsen skulle annars ta över mitt självförtroende..

Jag ska ta mig upp ur sängen nu, ta en dusch sen gå och köpa nått att äta! Men vad?
Jag är svinhungrig.. haha.

/ stina. - där långa nätter inte blir som man vill..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0