man är ju tjej..

.. man är ju tjej & så sjukt tragiskt, man tänker alldeles för mycket! SUCK!

igår var det långpanna, och även ikväll.. långlångpanna idag tror ja, 10 - stängning? plus att imorgon ska jag gå upp 06.30 för att åka till örebro på anställningsintervju! det kommer bli nice.. jag hoppas det går bra :) önska mig lycka till! jag vill verkligen..

undra om det fallet på plats, eller om allt är en stor bluff.. svårt att säga, och jag har absolut inte mod att fråga! men jag kommer göra det nån kväll. men jag tror att det känns bra, eller jag inbillar mig om att det är de! men det är det där lilla som jag stör mig på.. och kommer nog alltid göra!

usch jag är tragisk för tillfället, det är inte okej.. dags att rycka upp sig! ta sig en snabbdusch, fixa sig och förbi systemet innan jobbet.. dagen kommer bli lång :)

/ stina. - retsticka nr 1 ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0