målvakt!

imorse ställde jag kl på 9, gick upp tog på mig kläder och åkte till åker för att kolla på min systerson teddie som spela fotboll, han stod i mål! och ja, jag är galet stolt moster, shit vad bra han var :) jag & syrran stod och skrev ungefär hela tiden.. snacka om att man lever sig in i de :P haha. jag funderar fan på att bli tränare för nått smått lag.. typ 8-10 år! skulle vara as kul ju :) nu har jag precis klivit ur duschen, ja & nea åkte till andra syrran en stund och fira cornelia.. väntar på att mitt hår ska torka, för sen ska jag åka till mariefred och hoppas på att få öppna min flaska vin jag har i kylen, men det visar sig!

nu ska jag slå på filmen jag aldrig såg klart inatt!

/ stina. - jag ska ta mod och fråga..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0