like it

när man jobbar långpanna, inte sover hemma blir man väldigt dålig på att blogga.. jag säger inte att jag måste, men när man gör det regelbundet blir det mer läsare :) trevligt!

ikväll på jobbet kommer jag vara själv, bara 4 gäster bokade så jag får bli ensam.. då hoppas jag att det inte blir så mycket dropp.. :/ vilket det förmodligen kommer bli, för de var de igår och igår var vi två! men, jag får säga nej om det blir för mycket.. men jag & säga nej? :P haha.

vad har hänt sen söndags, det är bara tisdag idag.. jag, jonathan, axel, rocker & frida lagade sushi i söndagskväll, och jävlar vad mat det blev & gott! drack en massa vin gjorde vi också, mycket trevligt var de! det kommer bli lite av en tradition att ses på söndagar bestämde vi.. det gillar't!

nej nu ska jag fixa mig lite, sen gå till jobbet.. skönt med gångavstånd ibland!

/ stina - gillar detta!


Kommentarer
Postat av: Världens bästa ulrika!

jag mattias och mackan kom förbi :) KUNG FU PANDA!

2009-09-09 @ 22:14:29
Postat av: Anonym

haha förlår hjärtat, jag glömde er :)

2009-09-10 @ 11:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0