kräftskiva

jag berättade igår.. men fick ingen respons så jag vet inte vad det ledde till, men det visar sig väll!
igår jobbade jag långpanna och det känns idag faktiskt, jag är as trött! det var länge sen jag var såhär trött faktistk, undra hur det kommer sig.. men jag har ju vaknat varje dag kl 8 och sen somnat om vid nio sen gått upp kl kvart över tio, kanske därför? :) haha. idag jobbar jag kväll och imorgon är jag ledig, det ska bli skönt! så imorgon blir det nog lite kräftskiva för min del. med mina systrar, det gillar vi! även söndag.. får se hur det artar sig :)

nej nu ska jag prata med sofia på msn, tjao!

/ stina. - jag förstörde ingneting nu va.. ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0