jobbardags

idag är det jobb som gäller, och det ska fan bli as skönt :) haha. konstigt men sant..
har inte bloggat direkt sen jag & jennipher var i sthlm. vi behsökte först ikea där vi kanske var 1 timme, sen åkte vi över till skärholmen och där shoppades de loss lite, mest underkläder för min del faktiskt, haha. jag åt världens godaste ceasarsallad inne på skärholmen också.. kvällen avslutades med bio, sommaren med göran :) grymt rolig. hämtade mickaela på vägen hem, så jag fick sovsällskap, även inatt också och natten som kommer :) att man kan sova så skönt med någon breve sig, vana kallas de va? :D haha

igår var jag på fotbollsträning för första gången sen april, och det gick helt okej.. men gud vad man tappar mycket direkt :P usch! dags att börja träna regelbundet nu.. svar JA!

 

nu ska jag fixa mig, för mickaela är klar i duschen.
vi ska åter idag gå och handla och laga mat :)

/ stina. - trodde aldrig jag skulle säga de, men jag saknar dig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0