impulsgrej AB!

igår blev det en matbit i skänken tillsammans med frida & mickis, oerhört trevligt! efter maten var vi alla tre som zoomies och skulle typ kunna gå och lägga oss, men nej vi drog en impulsgrej och åkte till eskilstuna och gick till harrys. axel körde oss i min bil.. och hem, ja vi åkte taxi.. aldrig mer! hahaha. men det var en trevlig kväll faktiskt.. den var på väg att spåra som vanligt när det handlar om mig & mickis, men inte så farligt som tidigare kvällar :P

jag sov i världens varmaste rum inatt!! har aldrig någonsin sovit i ett sånt varmt rum.. jag var rent ut sagt blöt när jag vaknade imorse, äckligt.. svar ja!! nu ligger jag däremot i min egna säng och ska bara gå och slänga i en tvättmaskin sen ska jag faktiskt sova en stund tror ja.

/ stina. - dessert or disaster?

Kommentarer
Postat av: anna

HAHAHAHAHAHA, justeeee! Väldigt viktigt att säga rätt :D <3

2009-09-12 @ 23:23:04
URL: http://aupairanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0