everytime we touch

idag var min tvätt dag, så just nu håller jag på att tvätta.. värsta vuxenpoänge där liksom!
igår jobbade jag och det gick jätte bra, väldigt lite att göra.. vilket är skönt ibland, men hey jag jobbar inte riktigt så.. :P efter jobbet brummade jag hem och precis när jag kliver ur bilen upptäcker jag att jag har jobbar nycklarna kvar i handen.. hur kan man vara så sjukt jävla klantig? :O jag har verkligen blivit så jävla klantig den senaste tiden! det är skrämmande.. verkligen skrämmande! så det var ju bara att sätta sig i bilen åka tillbaka.. men någe positivt fick jag ut av det :) imorse åkte jag hem strax efter nio, duschade och mötte systra min.. vi åt frukost och hade allmänt mys, saknar dig allt för mycket ninni!

och nu under min tvättning ringde jennipher och fråga om jag ville följa med till ikea, och såklart tackar jag inte nej, jag bad även om en rundtur till skärholmen :) så det ska de blir. jag bad också om att bara få tvätta klart.. haha. så vid två kanske vi åker, om jag är klar med tvätten då :)

ledigheten suger så galet, det är as tråkigt att bara vara hemma hela dagarna.
igår jobbade jag ändå, i måndags städade ja, idag tvättar ja & åker till ikea + skärholmen.. imorgon ska jag åka till mamma & pappa , + träna!!!! fredag & lördag jobb.. men nästa vecka då? :S jag kommer klättra på väggarna! ge mig en sysselsättning TACK!

nu ska jag gå och kolla om tvättmaskinen är klar, idag känner jag mig vuxen!


/ stina. - and i feel so good inside..


Kommentarer
Postat av: angelique

men va fan :P jag är i mariefred och du i skärholmen som är tok nära mig! hurru, skärpning på oss!

2009-09-02 @ 20:25:36
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0