ensam, igen.

.. ja, då var jag ensam igen :( mickaela har åkt hem! det blir alltid lika tomt när hon lämnar mig! jag har nyss kommit hem från jobbet, stannade på ugglans och köpte en kebad, välbehövligt efter dagen kassa mat :P kvällen i sig har gått hur jävla bra som helst, otroligt bra verkligen! dagen över huvudtaget har gått bra.

imorgon, söndag.. ledig :) ska ev åka till åker och kolla på teddies fotbollscup, feedback hoppas ja :P sen ska vi ev åka till cornelia och fira henne, har inte köpt nått än :( dålig moster, jag vet! men jag ska säga åt henne att jag bjuder på bio & mat någon dag.. blir det bra hjärtat? :) sen kanske jag brummar vidare till mariefred och kollar när grabbsen lirar poker, får se om jag är på sånt humör. antar att en flaska vin slinker ner då..

nej nu ska jag slå på en film, sen försöka sova!

/ stina. - säg nått!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0