en tråkigt svar..

.. jag fick ett telefonsamtal förut, ett tråkigt telefonsamtal! sälen, inge jobb.. :( jag vill verkligen åka upp till sälen i vinter, så jag har nu i en timme sökt sjukt mycket jobb! jag hoppas dom har blivit skickade och att det leder till nått gott, annars blir jag ledsen! jaja, ska försöka att inte tänka på de så mycket!

så nu har jag & mickis nyss tryckt i oss varsin kebabpizza, och det var fan as gott :) haha.
vi sitter i jugend, mickis kollar på oc och jag ligger med datorn i knät.

jag ska försöka tänka på annat nu och kolla lite på oc jag med, får jobba imorgon om jag vill.. jag ska ändå vara ledig två helger efter imorgon, så kanske ska jobba imorgon?!

/ stina. - en gåta.

Kommentarer
Postat av: angelique

va trist att det inte blev något i sälen :( vad hade du sökt? jag söker också jobb som en tok.. men det är hopplöst!

2009-09-18 @ 17:28:11
URL: http://aangelique.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0