en kort visit

jag har slutat jobbet och jag har t.o.m hunnit varit ute till syrengården för lite dans på kräftskivan, men allt blir så mycket roligare med alkohol.. så det blev en kort visit :) men trevligt var de! jag fick gå från jobbet vid elva ikväll, och det tackar jag jonas för! gårdagen och dagen har gått så sjukt bra, jag är så sjukt trevlig mot mina gäster och allt går som på räls.. igår fick stina in 400 spänn i dricks av ett sällskap på fyra!!

nu tänkte jag försöka ta och kolla på andra avenyn, sen försöka sussa.. dock ensam inatt :S hur fan ska de gå..
imorgon ska jag kolla på teddie när han spelar fotboll, jag ska heja fram honom till en vinst känner ja =)

/ stina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0