can not sleeeeeeep

att vakna av en väckarklocka kl sju när man inte behöver gå upp fören kl elva känns sådär, fast det var iofs rätt bra för jag fick iväg mitt samtal till barnmorskan! men nu, nu kan jag inte somna om?! hungrig blev jag också.. kors i taket, allt på en och samma gång!

kl tolv ska jag ju skjussa dom till västerås, sen måste jag bara försöka hinna slänga i en tvätt i maskin! igår när jag skulle ta min bil och flytta på den, så la den av.. och gick inte att starta :S hm.. säg inte att min bil ska sluta fungera nu?! då blir jag ledsen...

jag ska ta på ett avsnitt av andra avenyn och försöka somna om!

/ stina. - när kommer responsen?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0