birabirabira

länge sen jag bloggade, men jag har inte varit hemma.. men nu har jag ialf tagit med mig datorn :) skönte!

idag har jag varit i eskilstuna med gabriella, vi var och fixade lite med min bil. sen åt vi en god lunch på kina :) efter det åkte vi ungefär halva stan för att leta efter kräftor till kräftskivan på söndag, efter mycket om och men hitta vi, tur de! efter de körde vi hem och satte oss vid datorn, sen brummade vi till mariefred och nu sitter vi här och kollar på inter - barca samt med varsin xcider i handen.  mycket trevligt :) imorgon ska det jobbas långpanna..

/ stina.

citat av gabriella:
- " du kan väll säga vilka som är vilka på matchen så jag vet "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0