sköna söndag

hade min bror och en kompis till han på besök inatt, men de åkte hem precis när de vakna imorse så jag fick gå upp för mig själv imorse, tråkigt & väldigt ensamt! så jag tog och packa en väska och åkte till ninni och hjälpte henne packa upp i hennes nya kök, det blir såååå sjukt fint! sen åkte jag till mamma och pappa, det bjöd på mat, oerhört gott! sen gick jag & la mig och somna en stund.. sen vakna jag och då började krönikan om dansbandskampen, och jag fick rysningar i kroppen av att kolla.. på lördag drar det igång och jag är taggad till tusen!

sitter nu framför tvn, har precis pumpat upp luftmadrassen jag ska sova på inatt.. luftmadrass liksom? när låg jag på en sån sist, haha. har faktiskt ingen säng hos dom här, så man får ligga på golvet! pappa sitter breve och kollar på någon debatt där dom typ skriker åt varandra.. herregud ja!

jag är lite småhungrig såhär på kvällen, jag brukar ju alltid bli hungrig vid den här tiden.. även på jobbet! så jag måste ta mig nått att äta. sen blir det nog luftmadrassen, haha.

/ stina. - vill nog inte ha morgondagen.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0