skämmigt AB!

fy fan vad jag skämde ut mig idag när vi var och badade i eskilstuna!
jag och nea (5 år) var på väg och åka rutschbana och då helt plötsligt från ingenstans åker min bikini upp och där står jag med mina två myggbett i vädret ungefär :O hahahahaha. tur att jag höll om nea för annars hade jag visat allt! och nea bara skriker, "men släpp ner mig" haha sitt kvar unge!!! herregud, snacka om att jag skämdes och fick en aning panik.. men ja, jag får väll bjuda på de :) men gud vilken kaos det blev!

ikväll är det lite fest, hoppas på en otroligt lyckad kväll!
inväntar erika och hennes kompis sabina & mat har dom med sig också, jag börjar bli riktigt hungrig!

/ stina.



kommer jag någonsin få höra någon respons från dig, kommer jag någonsin får klartecken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0