seven days a week!

ny vecka, igen! - nya planer!
när ska man få lugn och ro egentligen?
i fredag var jag på intervju i sthlm, och idag ska jag också på intervju i sthlm :)
jag hoppas att nått av dessa jobb ska locka mig till vintern!!! jag vill dit mer än gärna..

jag tänker absolut inte berätta om helgen, den är inte ens värd att nämna!
men jag mår faktiskt fortfarande dåligt.. känslan sitter kvar i kroppen!
det är skrämmande att nått kan bli så obehagligt..

/ stina. - vill verkligen aldrig gå tillbaka!

Kommentarer
Postat av: angelique

men hallå varför säger du inget om sthlm till min :( buhu!

2009-10-12 @ 18:46:36
URL: http://aangelique.blogg.se/
Postat av: Ninni

Skit i det!!

2009-10-12 @ 20:46:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0