helgens bravader

det är inte ofta jag berättar om helgen bravader, men jag tänkte faktiskt göra det nu för en gångs skull! det började med i fredags, då gick jag 18 hål med jonathan och simon, trevlig och väldigt intressant. efter de var de bara att korka upp och hej vad fort de gick, jag blev typ as lullig på ett glas vin :P haha. framåt tio tiden drog vi oss mot skänken, skulle bli en utgång men alla satt kvar.. så vid 1 åkte jag hemåt :)

lördagsddagen var jag ju i badhuset och skämde ut mig, de har jag redan berättat om :) haha. väl hemma sen var det yttligare bara att korka upp, erika med vänner kom till mig :) oerhört trevligt! bilderna kan få tala för sig själva.. :P

   

 

Ulrika, STINA LUNDSTEDT GILLAR DETTA FOTO! :D <3

Igår söndag, var jag så kanonbakis man bara kunde bli!
Hade mys dag med Gabbie :) tack för det tjejen! behövligt..

/ stina. - besviken på den ena och den andra..

Kommentarer
Postat av: Ulrika

MEN GUUD!! HAHAHAH! ser lite halv läskig ut ju ! :P

2009-10-05 @ 19:51:49
Postat av: Gabbie

Hahah lite halv läskig?:P

2009-10-05 @ 20:25:10
Postat av: Anonym

du är klockren Ulrika :)

2009-10-06 @ 00:15:50
Postat av: Ulrika

kolla min utrustning, jag var as cool liksom! Värsta chefen ju! ;)

2009-10-06 @ 09:41:17
Postat av: Anonym

sådär såg jag ut varje kväll på DBK ungefär ;)

2009-10-06 @ 20:36:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0