dagbok..

ibland funderar jag starkt på att börja skriva dagbok iställe, här kan ju verkligen vem som helst läsa det jag skriver.. men samtidigt hatar jag att skriva förhand nu förtiden! jag skulle just nu bara vilja skriva av mig.. det skulle ingefär bli 18 A4 papper skulle jag tro.. :/

igår fick jag mig en konversation jag aldrig kommer glömma, ett fasinerande konversation.. intressant och inspirerande :) det är svårt att ta in och svårt att lära, men jag är glad att det kom upp och verkligen pratades ut om de! accepterar det till 100 % även om det gör ont..

nu ska jag ta på mig gåkläder och gå ut och gå =) länge sen sist..



på lördag, drar vi igång =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0