crazy

jag vaknade en gång inatt av att jag sträckte på mig och fick kramp i vaden, fan jag får det rätt ofta nu för tiden.. dåligt tränad kanske? måste börja träna och det är nu fan! men fan det gör så jävla ont att få kramp sådär, man kan inte göra nånting.. usch :/ men jag överlevde natten helt ensam ialf, att man kan vänja sig så fort med någon vid sin sida. men jag är nog fortfarande lika irriterad, eller vet inte ens om jag är irriterad.. kanske lite ledsen?! men för vad.. jag känner mig ialf ledsen!

idag ska jag jobba, jag jobbar kväll. jag känner faktiskt bara just nu att jag vill att det ska bli fredag kl 23;00 för då är jag ledig lördag & söndag.. men jag biter ihop och bara KÖÖÖR! hoppas på en skön helg med härliga människor & min familj!

nu ska jag gå till tvättstugan & kolla om det finns någon tvätttid.. sen blir det lite mat hoppas ja!

/ stina.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0