you will always be

Idag har jag STOR städat, det tog mig två jävla timmar! haha. efter städningen gick jag mig entimmes promenad och efter de avslutade jag med en solning, ska göra det minst tre ggr i veckan nu fram över.. måste få tillbaka min färg! efter det kom cornelia till mig, vi åkte och handla sen laga vi mat ( spagetti & köttfärssås ) tok gott blev det! haha. sen färgade vi mitt hår, så nu är jag helt brun igen :) väldigt skönt nu till hösten! lite nya kläder på det här så.. :P sen avslutade jag kvällen hemma hos jennipher nu, vi har inte sätts på år & dar.. så det var skönt att få prata av sig lite :) vi ska styra upp nått veckan! nu ska jag avsluta kvällen med en film tror ja :) dock ensam, det kommer kännas konstigt..

imorgon har jag tvätttid innan jobbet, jag bara måste tvätta!

/ stina. - ....


I never thought I'd be in love like this
When I look at you my mind goes on a trip
Then you came in and knocked me on my face
Feels like I'm in a race but I already won first place

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0