tillbaka

kvällen har gått super bra, vilket glädjer mig :) för jag var ju inte så taggad på att jobba.. men det var en skön stämning sista kvällen med grillen! vi blev klara kl elva och det är väldigt tidigt.. haha :) oerhört skönt! så vi gjorde oss mackor & oboy och satt och snacka en massa skit , vilket jag älskar :)

och nu ligger jag här i min säng med datorn i knät, och lyssnar på september.. "never give it up" väldigt klockren text med andra ord. 

imorgon är jag ledig och ska då åka ut till syreengården och kolla på en film med cornelia. ska blir väldigt mysigt, vi ska tokmysa hon & ja, för det var bra länge sen.  sen kanske jag åker till mariefred och hjälper rocker och flytta alla sina saker till jugendhuset. men får se hur länge jag blir kvar på syreengården.

allt kommer from imorgon att visa sig hur det kommer bli/vara..
jag ska se det med spännande ögon och försöka bara vara!

/ stina. - never gonna give it up, I never wanna stop...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0