sthlm

länge sen jag skrev känns det som, men det har jobbats väldigt mycket den senaste tiden så det hinns inte riktigt med. och när jag inte jobbar så har det festats eller varit ute på äventyr! jag & mickaela bestämde oss i söndags för att åka till sthlm och gå på grönan på måndagen. vi började med på måndagen med att försova oss, så vi fick springa till tåget :) väl på tåget insåg vi att vi hade tagit på oss alldeles för mycket kläder, men inget kunde vi göra åt saken då.. väl uppe i sthlm mötte vi upp ulrika, jonathan & mackan. det blev en trevlig lunch på järntoget :) därefter mötte mickaela & jag upp hennes syster madde för att åka till grönan. väl på grönan, blev det mycket karusell åkande, men jag har märkt att ju fan äldre man blir desto mindre vågar jag åka.. haha. konstigt! men men, vi avslutade ialf dagen med att åka insane och ja, jag blunda och skrev genom hela 75 sek! det var en galen karusell :) hahaha. men jag har nu åkt den och jag ångrar det faktiskt inte! efter grönan drog vi oss till fridays och åt lite mat och drack lite goa drinkar :) hur mysigt som helst verkligen! taaaaack som faaan tjejer för en hur trevlig & mysig dag som helst! :) <3




idag efter jobbet for vi upp till ikea, jag & min systrar och barnen :) oerhört trevligt det också! jag köpte mig ett as mjukt påslakan och nått liknande vagngrej som jag har i badrummet och ha alla mina grejer på. cornelia & jag gick även in på ica sen för att köpa lunch till imorgon, det blev kräfor!! MUMS! sen köpte vi även en halv halv vattenmelon, haha.
 
nej nu ska vi sova, cornelia är här.

/ stina. - jag säger ingenting, för då har jag ingenting sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0