städa

det var en sån otroligt skön kväll igår på jobbet, jag & erika städade utebaren otroligt fint :) sen var det bara att gå in och börja städa,  även där lyckades vi! kvällen kunde inte sluta bättre med att jag la mig i en otroligt skön säng.. =) vaknade av att mickis ringde och väckte mig halv tolv och då var det bara att brumma hem, och nu sitter jag här och dricker mjölk, ska snart ta mig en dusch sen åka tillbaka till jobbet. för idag kommer mickis och det är jag barbaglad över :)

nej om jag skulle ta mig en dusch, kanske uppdaterar ikväll eller imorgon.. det visar sig :)

/ stina. - jag förstår inte..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är mycket man inte förstår Stina :P men jag tycker du är smart endå :P haha

2009-08-20 @ 17:45:10
Postat av: gissa mitt namn bitch ;)

man kan ju inte göra annat än att hålla med personen ovanför!

2009-08-23 @ 23:00:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0