oj oj oj oj

SJUUUKT länge sen jag skrev här i bloggen :) haha. Men har inte varit hemma på hela veckan & idag ska jag åka till eskilstuna på 25 års fest, sen hoppas jag på beachen. Det visar sig!

men oj, vad har hänt i veckan då? i söndags var vi ju allihoppa på grönan :) och det blev väldigt lyckat! jag åkte insane igen, och det var lika galet den här gången. haha. det var ialf en oerhört trevlig dag med härliga skratt och människor! det gillar vi! :) måndagskvällen var det jobb som gällde igen, tisdagen var jag ledig då var jag på mitt livs mysigaste picknick tror ja. haha. sen ons tors & fre har jag jobbat långpanna ska jag säga er..jag har alltså jobbat 38 timmar på tre dagar! check, och jävligt bra jobbat kajsa :P

nu ska jag packa mig en väska sen sätta mig i loyden och åka till eskilstuna :) för ikväll vankas det 25 års fest för rasmus.. min present till han var backstreet boys biljett :P 4 december, hovet!

nej nu ska jag kila, ha en trevlig kväll! det ska jag försöka ha :)

/ stina. - det börjar hända nått nu..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0