heldag på syreéngården

imorse vaknade jag av ett sms från kimmen på jobbet, hon hade inte fått tag i någon klipptid.. så jag erbjöd mig att förlja med henne och kolla runt, men vi hitta inge så hon boka en tid tills fredag. sen efter de brummade jag ut till syreéngården och har spenderat hela min dag där, oerhört mysigt! jag & cornelia har kollat på filmen twilight, skum film men väldigt bra :) det har ialf varit en bra dag hemma hos fam rämström! <3

 

imorgon ska det vankas lunch med ANNA EKLÖV! och det var verkligen inte igår, det ska verkligen bli så galet trevligt :) så trevligt att det kanske kommer en & en annan tår för det är sista gången vi kommer ses på jag vet inte hur länge.. hon ska nämligen åka som aupair och blir borta länge.. :( väldigt trevligt för henne, men tråkigt för oss här hemma =) hon kommrt klara det galant och vilken upplevelse och erfarenhet det är kan jag tänka mig! jag längtar starkt till imorgon då vi ska ses :) thihi.

sen blir det jobb imorgon också.. ovant efter sommarn att grillen inte är öppen, så vi får se vad kvällen bjuder på! :)

/ stina. det var lite det här ja vänta på..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0