HAHA

.. herregud vad man skämmer ut sig ibland :P min inlägg inatt..
idag mår man med andra ord lite som man förtjänar + mensvärk & fläskläpp på de!
fan folk kan verkligen inte bete sig normalt ute på krogen och framför allt inte på dansgolvet.. det är redan as mycket folk och så ska man ha den största platsen, det går ju inte fattar man väll.. så det var så jag fick min fläskläpp.. och det gör faktiskt väldigt ont! :/ buhu!

nej nu ska jag äta nått ur det tomma kylskåpet, sen GÅ till tåget för att åka hem och hämta min älskade pärla!

/ stina.

för mig är det inte bara lek..

Kommentarer
Postat av: Kathrine

Haha så jävla fula fjortisar! hahahah! Stackars stina !!

2009-08-30 @ 14:54:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0