eskilstuna

måste medge att det känns faktiskt lite konstigt att säga att man ska åka hem, eskilstuna kommer ju liksom alltid vara mitt hem på nått vis :) men trevligt ialf att vara hemma i tuna igen. la familja ska gå ut och äta idag, trevligt! ikväll blir det fest med andra ord :) också oerhört trevligt.. har har jag inte ritkigt bestämt än! det visar sig :) många inbjudningar.. kommer nog ialf hamna på strömsholmen kl 24 ikväll & kolla på style.. vilket också kommer visa sig! :P

jaja fick nyss ett samtal av jobbet och folk har även nu ringt och sjukanmält sig en timme innan man börjar jobba, så eftersom att jag är så JÄVLA snäll så går jag in och jobbar imorgon :)

stina.

Kommentarer
Postat av: Erika

Tack stina för att du rycker in!! :) Är verkligen inte kry här hemma :( Puss

2009-08-15 @ 17:21:26
URL: http://eaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0