en dålig dag!

.. min dag började med att när väckarklockan ringde imorse så kändes det som att jag precis hade somnat, det var inte sant att man var tvungen att gå upp, har ungefär gått som en zombie hela dagen! plus att det var en långpanna på de.. men jag & mickis gick kl nio och då blev det en statiol sen massa prat! nu är jag ialf hemma, nyduschad & ligger i sängen för att snart sova hoppas ja.. om jag ens kommer somna själv, har typ haft någon breve mig i sängen den senaste tiden, och nu är mickalea ledig tre dagar så nu blir det inte hon.. min andra sovpartner har lagt sig på is.. ;) ialf sen kommer jag hem, och dagen har bara varit allmänt jobbig! sätter mig vid datorn och ser en grej som jag bara ska skratta åt.. haha.

men hey, helgen då! haha. fredagen var helgalen fan, igen! mickaela och ja =)
kathrine, johanna & ulrika kom till mig och vi började grilla och göra oss iordning.. vi alla var as taggade! ölspel kan spåra.. haha. kl tolv ramlade mickaela, erika, jonathan, rocker, axel, kim & martin in.. och festen var klart igång :) vi drog oss till underbar och där blev det hur mycket dans som helst.. sen håller jag nog resten för mig själv! haha, vilken kväll! tack som fan återigen mickis, du & ja - spårade! <3 hoppas på en liknande helg, fast i eskilstuna på lördag...

  

så jävla töntigt.. haha.

/ stina. - besviken & deprimerad!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack för en trevlig kväll och grym grill ;)

2009-08-10 @ 09:39:13
URL: http://jmohlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0