dos av skratt

Idag gott folk, har jag verkligen fått det dos av skratt jag skulle behöva varje dag :) Inatt vaknade jag nog tom med upp av att jag log.. haha, hur ofta gör man det liksom? Sen satt vi och käka mat idag och då kom vi in på vad man säger när man tryker ner någons ansikte i snön. Vad kallas det? Vi fick fram många olika förslag, mula, pudra och som jag säger pula! men visst säger man pula? Shit vad jag har skrattat idag :) Sen när jag åkte till Ninni började det regna så vi satte oss vid datorn och skrev ihop mitt personliga brev, och vi skrev en sån rolig sak.. jag älskar att skratta, skratta mår man bra av!

imorgon är det långpanna, en är jag såååå sjukt ledig i två dagar och det ska bli så underbart. jag ska bara njuta och bara vara.. inte stressa eller nått bara vara! ser fram emot en trevlig kväll på lördag, med vilka.. det visar sig :)

haha, jag sitter faktiskt bara och ler just nu.. så jag avslutar faktiskt!

/ stina - förflutet fotbollsproffs... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0