12:e augusti 2009

jag vaknade vid elva av ett sms på mobilen, det var tydligen dags att gå upp. haha. men sjukt trött var ja och hade nog kunnat sovit en stund till.. men men det var bara att gå upp! satte mig vid datorn as always sen var det lunch dags. har nu precis diskat och ska börja göra mig iordning för att åka till jobbet senare. kvällspass ikväll samt lunch imorgon.. :) ringde även min älskade pappa när jag vaknade och fråga varför han inte var på jobbet, då har han ramlat ner för stegen i söndags när han stod och målade.. inge brutet men blåslagen sa han. stackars pappa! <3

usch jag är så galet trött, eller i kroppen.. ont i vader, fötter! haha, överallt med andra ord :) ska nu börja göra mig iordning. sen driva till jobbet!

på återseende!

/ stina. - I know you want me..

erik linder - regn hos mig


Kommentarer
Postat av: emert

vet att vi pratade om det igår men.. fan vad jag saknar dig, vännen! <3

2009-08-13 @ 13:48:40
Postat av: Anonym

åh emma, vad glad jag blir :) du ska bara veta hur mycket jag saknar dig... önskar att du vore hemma till helgen nu. då hade vi tagit en utgång i tuna tsm! saknar dig massor älskade! <3<3

2009-08-13 @ 18:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0